Дії в надзвичайних ситуаціях

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя здобувачів освіти та співробітників, рідних і близьких? Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?
І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.
Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників.
У цьому дописі ми пропонуємо певну орієнтовну схему для вибору алгоритму дій у разі надзвичайних ситуацій.
-
2022-2023 навчальний рік у складних умовахhttps://eo.gov.ua/category/uncategorized/
-
Довідник контактів організацій і установ, що надають допомогу в умовах воєнного стану.https://drive.google.com/file/d/1fpdOV_yojDv-XE9pIeER-uufIyEBSWJ_/view
-
Алгоритм дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів управління освітою, керівників закладів освіти щодо забезпечення укриття учасників освітнього процесу.https://drive.google.com/file/d/1pRqWCnCft7XdYBpS7Uyb-gU-wSNF_QJj/view
-
Дії учасників освітнього процесу в разі надзвичайних ситуаційhttps://eo.gov.ua/dii-uchasnykiv-osvitnoho-protsesu-v-razi-nadzvychaynykh-sytuatsiy/2022/01/18/
-
Дії у випадку хімічної атаки (презентація підготовлена КП «Обласний центр громадського здоров’я» ДОР в рамках проєкту «Лікарі – молоді».https://docs.google.com/presentation/d/1UNec5yRm1-vbhmWqC1ipHB0MuKJsGHPq/edit#slide=id.p1
-
Базовий інструктаж про ризики, пов’язані з вибухонебезпечними предметами і моделі безпечної поведінки для дорослих.https://www.youtube.com/watch?v=As87DnGV0Dw
-
Надання особистої домедичної допомоги (презентація підготовлена КП «Обласний центр громадського здоров’я» ДОР в рамках проєкту «Лікарі – молоді».https://docs.google.com/presentation/d/1o3c06u7wzskWmsdITB3m-im8_jPl341n/edit#slide=id.p1
-
Медичне навчання. Післятравматичний стресовий розлад, наслідки.https://www.youtube.com/watch?v=2Y33IXVtOqk
-
Хімічна безпека. Довідник рятувальника.https://drive.google.com/file/d/1pgSeA73WZSmAd5Rq7Ztl0hMtahKzDSH7/view
-
Курс тактичної бойової допомоги постраждалим.https://drive.google.com/file/d/13_I9fNQ3CCZWBaeHvTUd2luiIfS2q9bG/view
-
Лист НМЦ ПТО від 14.04.2022 No13/4-159 «Про рекомендації щодо виявлення ознак використання хімічної зброї, запобігання ураженню та надання первинної допомоги».https://drive.google.com/file/d/16wnPiSfHpIBIdAAZlMfAzONHmXM2z36g/view
-
Як підліткам самостійно убезпечити себе під час воєнних дій.https://drive.google.com/file/d/1mgYw6mR0mzYbgDjqFKRHWigGzWkoB3xn/view
-
Посібник «Розмови про війну» для батьків та опікунів дітей та підлітків.https://drive.google.com/file/d/1Bu-NpN47YiRx6JxeQmQ-qhsNe6CU1LAU/view
-
Цикл програм «Знати, щоб вижити».https://www.youtube.com/playlist?list=PLUhNavUIrwxx0MI5WTkDMC9MAxGA6gsHl
-
Медіаграмотність проти ворожої пропаганди.https://docs.google.com/presentation/d/1hh4uGkwKFF1_-2V3xiOehGaWbmr2uWh6/edit#slide=id.p1
-
Абетка з безпеки школяра середньої школи.https://drive.google.com/file/d/1Ll_NXfJNEii_01Xrm9WV4c6FtZlw3kl2/view
-
Поради людині, яка пережила екстремальну ситуацію.https://drive.google.com/file/d/19pXBMHiNhTFxdUXQrQGAz018fqn0pjMX/view