Розвиток дуальної системи – поштовх до підвищення якості навчання
Дніпровським центром професійно-технічної освіти розпочато роботу з вивчення дуальної освіти, яка ефективно працює у Німеччині. Істотний ефект у вдосконаленні системи підготовки кваліфікованих кадрів можна отримати за умови створення спільної зони взаємодії держави, роботодавців, соціальних партнерів і навчальних закладів.
- Презентація - директора ДЦПТО О.Стрільця на тему системи дуальної освіти
- Наказ МОН України «Щодо дуальної форми навчання»
- Договір про дуальну форму навчання
- План заходів (дорожня карта) із упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників
- План заходів щодо упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників за професією «Токар» на 2019-2020 н.р. у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Дніпровський центр професійно-технічної освіти»
- Звіт про хід і результати першого етапу експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Організація професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти»
- Положення про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників
- Презентація, про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою: «Організація професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти» (перший етап)
- Наказ МОН України, щодо участі у експерементально-дослідній роботі всеукраїнського рівня
З 23 по 26 квітня 2017р. у складі делегації українських бізнесменів та керівників Торгово-промислової палати м. Дніпро (Україна) О. Стрілець – директор Дніпровського центру професійно-технічної освіти відвідав м.Магдебург (Німеччина). Основна мета – це вивчення дуальної системи підготовки професійних робітничих кадрів, ознайомлення з виробництвом провідних підприємств машинобудування та сфери послуг м.Магдебург.

У Німеччині промисловість історично була лідируючою сферою. Перед нею завжди стояло питання, де найти необхідних спеціалістів. Дуальна система і появилась як раз для того, щоб промисловість сама себе забезпечила кадрами і не залежала від політики держави в сфері освіти.
Дуальна освіта – спосіб навчання 50 на 50, коли поєднується теорія та практика на виробництві, започаткована в Німеччині у 70-х роках.
«Розвиток дуальної освіти, коли в підготовці молодих фахівців беруть участь і навчальний заклад, і підприємство, може стати саме тим поштовхом, що необхідний українській освіті для підвищення якості навчання і її відповідності стандартам та запитам ринку праці»Лілія Гриневич
8 червня, в Дніпропетровській обласній раді підписали протокол про трирічне співробітництво з німецькою організацією роботодавців «NORDMETAL». Метою договору є вивчення та запровадження у нас на регіональному рівні досвід Німеччини з розвитку соціального діалогу влади, профспілок та роботодавців. Особливу увага приділена напрямкам роботи: підготовці професійних робітничих кадрів (запровадженню дуальної системи навчання), питанню тарифних угод (соціальний пакет робітників), заохоченню роботодавців у створенні нових робочих місць та соціальній відповідальності бізнесу.
В умовах децентралізації економіки, управління та активного реформування гуманітарної сфери досвід Німеччини може бути реалізовано у сфері професійної освіти України.